Letošnja sezona z rekordnim obiskom

Sezono je najbolje zaključil Stefanos Tsitsipas. (Foto: Twitter)

Pretekli teden smo lahko pospremili še zadnji turnir ATP Toura letošnje sezone, kjer se je za prestižni pokal borilo 8 najboljših igralcev sezone. Stefanos Tsitsipas je postal 6. najmlajši zmagovalec tega turnirja v vsej zgodovini. Pri dvojicah sta Pierre-Hugues Herbert in Nicolas Mahut osvojila prvi zaključni masters v njunih karierah.

Sezono je najbolje zaključil Stefanos Tsitsipas. (Foto: Twitter)
Sezono je najbolje zaključil Stefanos Tsitsipas. (Foto: Twitter)

S tem se je zaključila rekordna sezona, kar se tiče obiskanosti, saj je letos presegla 4,82 milijona obiskovalcev. Tudi zaključni masters je letos požel rekordno zanimanje, saj je turnir dobil kar 400 milijonov prikazov, povezanih s turnirjem – to je 97% povečanje od leta 2018. Na družabnih omrežjih pa je turnir skupno prejel čez milijardo ogledov vsebin.

Naslednje leto bo London še zadnjič gostil zaključni turnir najboljše osmerice, leta 2021 pa se prestižna krona že seli v Torino v sosednjo Italijo. Vstopnice za naslednje leto so že na voljo od danes naprej in jih lahko dobite na spletni strani: https://www.axs.com/NittoATPFinals_presale.

Številke:

399.112.369 – število prikazov na vseh digitalnih platformah ATP (ATPTour.com, NittoATPFinals.com, programi za merjenje v živo in platforme družbenih medijev ter Tenis TV) skozi celoten dogodek, povečanje za 97%.

• 69.110.871 – število video predvajanj na digitalnih medijskih platformah ATP, vključno z ATPTour.com, NittoATPFinals.com, platformami socialnih medijev ATP & Tennis TV, kar je 88% več kot v enakem obdobju v 2018

• 41.240.000 – število ogledov videoposnetkov na družabnih medijih Tennis TV, tako da so skupni pogledi na družbenih medijih v letu 2019 zrasli na več kot milijardo.

• 12.397.163 – število ali interakcije (všečki, komentarji, retviti, odgovori itd.) na platformah družbenih medijev ATP in Tennis TV skozi celoten dogodek, medletno povečanje za 145%.

• 9.000.000 – znesek nagrad (ameriški dolarji) v skladu za finale sezone 2019.

• 6.200.000 – gledanost v Veliki Britaniji programa zajtrka BBC, ki je pred finalom sezone objavil ekskluzivni intervju z vsemi osmimi igralci. Posnetek si je na družbenih medijih ogledalo tudi več kot četrt milijona ljudi.

• 4.823.370 – število navijačev, ki so se leta 2019 udeležili 63 turnirjev ATP turnirjev, kar je rekord vseh časov.

• 2.803.964 – kumulativna udeležba na turnirju, odkar se je leta 2009 preselil v London. • 2.656.000 – znesek (ameriških dolarjev), ki ga je z osvojitvijo naslova osvojil Stefanos Tsitsipas.

• 1.570.000 – število prenosov na Tennis TV, uradni storitvi ATP v živo, vsak gledalec v povprečju 475 minut.

• 242.880 – udeležba v areni O2 v osmih dneh.

60.000 – število plastičnih skodelic za enkratno uporabo, odstranjenih iz odpadnih tokov z odstranjevanjem skodelic za enkratno uporabo in z uporabo turnirskih skodelic.

• 3.410 – metrov strune, ki jo je Tecnifibre, uradni napenjalec v finalu ATP Nitto, uporabljal med turnirjem.

• 1.300 – ATP Rankings točk je osvojil Stefanos Tsitsipas.

• 310 – število loparjev, ki jih je Tecnifibre napel med turnirjem. Nobene plastične vrečke niso bile uporabljene pri dostavi na novo napetih loparjev igralcem s strani uradnih napenjalcev turnirjev.

• 11 – število let, ko se je prireditev odvijala v O2 areni v Londonu. Edino mesto, ki je dlje časa gostilo finale sezone, je New York, ki je v letih 1977-1989 potekal 13 let.